Voi începe cu abilitățile soft skills. Evident, munca la
distanță va continua. Și nu neapărat ca o nevoie, ci ca o cerere din partea
angajaților. Din ce în ce mai mulți își dau seama de beneficii și a ajuns să le
placă să lucreze de acasă. Liniștea propriului birou, spre deosebire de un
spațiu deschis ocupat și zgomotos cu alte 100 de persoane, plăcerea dulce de a
lucra în pijamale și papuci, posibilitatea de a economisi minim 2 ore de
deplasări enervante și consumatoare de timp spre serviciu în timp ce acese ore
ar putea fi folosite pentru hobby-uri personale, bani economisiți pe catering
și transport. Poate că a fost o provocare la început, dar angajații au ajuns să
o iubească. Cu toate acestea, pentru companie, toate acestea vin cu provocarea
constantă a productivității. Angajatul își face cu adevărat treaba? Majoritatea
da. Oamenii au fost instruiți și educați să o facă.
Și abilitățile de care au nevoie pentru a fi eficienți sunt cele de organizare și prioritizare, deoarece acasă orice te distrage cu ușurință, abilități excelente de luare a deciziilor, atenție la detalii, abilități sporite de comunicare, deoarece lipsa unei comunicări față în față poate distruge eficiența transmiterii mesajului - abilități excelente de scris și abilitatea de a se exprimă cu ușurință în fața unui computer, de a se face auzit și înțeles.
În ceea ce privește alte abilități, abilitățile lingvistice
pot fi utile, deoarece este posibil ca, lucrând de la distanță, să aveți nevoie să începeți să comunicați cu
oameni din din alte țări, poate să primiți sarcini noi, astfel încât a comunica
cu ușurință cu persoane străine poate deveni un avantaj important.
Apoi, în mod evident, dezvoltarea abilităților IT este
esențială. Va trebui să vă ocupați cu ușurință de apelurile de conferință, să
vă întrețineți propriul laptop, uneori, să faceți câteva depanări minore, să
învățați despre VPN, conexiuni, setări de securitate. Deci, dacă nu ați
stăpânit deja acest lucru, este posibil să fie necesar. Cei cărora nu le-au
plăcut atât de mult computerele vor fi nevoiți să se împrietenească cu ele mai
devreme sau mai târziu. Apoi, abilități de raportare. Managerii pot începe să
solicite mai multe rapoarte de activitate, deoarece nu se află în același birou
cu angajații pentru a le monitoriza activitatea zilnic. Vor fi necesare
abilități eficiente de raportare. La fel abilitățile de prezentare. O întâlnire
față în față se va transforma acum într-o prezentare, astfel încât joggingul cu
slide-uri in PowrPoint va trebui să fie stăpânit.
O zi cu bucurie,
Geo
............................................................................
Cursuri:
Domeniul resurselor umane pentru începători
Curs resurse umane - Recrutarea și selecția de personal
https://www.udemy.com/course/recrutarea-si-selectia-de-personal/?referralCode=B0363CC8D5A4698683A7
Curs resurse umane - Măsurarea gradului de motivare a angajaților
Curs resurse umane - Motivarea non-financiară a angajaților
Curs online - Atribuțiile unui manager de resurse umane
Abilități de lucru pe calculator pentru femei 50+ ani