Abilitățile potrivite în anunțul de angajare pe site-urile
pentru locuri de muncă atrag candidații potriviți și vă economisesc mult timp.
Imaginați-vă că primiți 500 de CV-uri pentru postul de recepționer atunci când
nu menționați limba spaniolă fluentă ca abilitate necesară. Cu o rată de 2
minute pe CV și acest lucru este destul de superficial, v-ar lua peste 4 ore să
le citiți pe toate. Dar dacă adăugați abilitățile eliminatorii potrivite în
anunț, cum ar fi spaniola fluentă în cazul nostru, ați putea să primiți doar 80
de CV-uri cărora le veți acorda la prima citire mai puțin de o oră din timpul
dvs.
Deci, ce abilități adăugați în cele din urmă în anunț?
În primul rând, abilitățile care sunt eliminatorii pentru
locul de muncă - limbi străine de exemplu sau abilități IT. Unele pot fi
bineînțeles îmbunătățite, dar dacă aveți nevoie de un agent de call center cu
limba germană sau un programator Java, nu îi puteți învăța germana sau Java de
la zero. Acestea trebuie menționate.
Alte abilități din aceeași categorie - experiență într-un
anumit domeniu, cum ar fi salarizarea sau SEO, gestionarea unei platforme
specifice pentru testarea de software sau magazinele online. Toate aceste abilități
trebuie să fie acolo de la început, nu puteți face training de la zero cu noii
angajați pentru că nu este productiv pentru companie.
Aceste ablități sunt întotdeauna testate, fie în timpul
interviului telefonic, a interviului față în față sau al testelor online. Sau
pur și simplu cerând referințe de la angajatorii anteriori.
Apoi, vorbim despre abilitățile personale soft skills - aici
este alegerea recrutorului din experiență sau după cerințele companiei - cele
mai multe dintre ele sunt dificil de testat, așa că este posibil să menționați
doar câteva pe care le considerați că sunt cele mai importante, dar evitați să
adăugați prea multe. Dacă angajați un specialist în salarizare, acesta trebuie
să fie organizat și să acorde o atenție deosebită detaliilor pentru a detecta
orice greșeli. Dacă angajați un agent de call center, acesta are nevoie de o
rezistență puternică la stres. Un agent de vânzări are nevoie de abilități
puternice de comunicare.
Aceste abilități pot fi verificate în timpul interviului de
către recrutor. Recrutorii cu experiență sunt buni la observarea lor și există
întotdeauna și teste specifice dezvoltate de psihologi care pot testa unele
dintre ele, cu un anumit grad de acuratețe. Deci, pentru a rezuma, toate
abilitățile eliminatorii (limbi străine, IT, experiență într-un anumit domeniu,
aplicație sau proces) trebuie să fie prezente pentru a economisi timp și pentru
a vă asigura că aplică numai candidații potriviți și din lista abilităților
soft doar cele mai important pentru locul de muncă specific.
Versiune video:
O zi cu bucurie,
Geo
............................................................................
Cursuri:
Domeniul resurselor umane pentru începători
Curs resurse umane - Recrutarea și selecția de personal
https://www.udemy.com/course/recrutarea-si-selectia-de-personal/?referralCode=B0363CC8D5A4698683A7
Curs resurse umane - Măsurarea gradului de motivare a angajaților
Curs resurse umane - Motivarea non-financiară a angajaților
Curs online - Atribuțiile unui manager de resurse umane
Abilități de lucru pe calculator pentru femei 50+ ani